Sunday, May 8, 2011

malas nak tulih entry.

"ibu..ibu..engkaulah ratu hatiku.."~
assalamualaikum peeps.
hope sumer sihat selalu and diberkati oleh-Nya.
1st of all,guysss..wake uppp! its a big day!!!
ya....MOTHER'S DAY!!! 
hari ibu,hari mama,hari ummi,hari mummy,hari mom,hari mak and all whatsoever~
cter aku?smlam malam mama call,lepas aku solat.
then adik tanye,"angah,esok hari apa?"
then aku ckp,"hari ibu"
hehe then ckp ngan mama plak.
ma ckp,"ohhh tak wish pun eyh?"
heee *bukan esok ke hari ibu?* (aku pkir dlm hati..)
haha then aku nyanyikan lagu hari ibu tuk mama..
then pagi td plak,
‎"Assalamualaikum mama.Happy Mother's day.
semoga ma panjang umur,murah rezeki n semoga family kita happy selalu and diberkati Allah.
I LOVE YOU MAMA."
pagi td nak send ni lah kat mama (Ruziah Awang),tp kredit phone habis....huaaaaaaa.
sorry mama :')


then makna nya,ada hikmah lahh mama call aku semalam.
mama,u're the best thing that i have in my whole life.
love u thisssss much *depakan tangan yer*
mmmuahhhhh :*

No comments: